2010 Aston Martin Rapide
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

Rapide اولین محصول 4 در کمپانی استون مارتین است که در اوایل سال 2010 معرفی شد . استون مارتین تصمیم دارد سالانه 2000 دستگاه از این فست بک مجلل تولید کند تا رقیب سرسختی برای بنز CLS , مازراتی کواتراپورت و پورشه پانامرا دیگر سدان های اسپرت باشد . Rapide بر پایه استون مارتین DB9 ساخته شده است . در طراحی بدنه آن استون مارتین سبک طراحی کلاسیک خود را حفظ کرده است و ظاهر خودرو رو به صورت دیگر محصولاتش در آورده است . بدون شک استون مارتین اصالتا یک برند اسپرت محسوب میشود ولی زمانی که داخل راپید بنشینید , لوکس و خانوادگی بودن آن را کاملا احساس میکنید. مدیرعامل این کمپانی دکتر اولریچ بز , این خودرو جامع ترین محصول استون مارتین است که میتواند الگوی مناسبی برای خودروهای لوکس و اسپرتی باشد که هم لذت رانندگی برای راننده و آرامش و ایمنی برای سرنشینان ایجاد کند .

برخی از امکانات : نور پردازی فوق العاده فضای داخلی , دو صفحه نمایش سفارشی پشت صندلی های جلو سرگرمی سرنشینان عقب را فراهم میکند , بلند گوهای بنگ انذ الوفسن , کنسول ردیف عقب , صندلی های زیبا و مدرن و...

موتور : 12 سیلندر 5935 سی سی , قدرت 470 اسب بخار , گیربکس 6 دنده تاچ ترونیک , حداکثر سرعت 297 کیلومتر در ساعت , مصرف سوخت 15 لیتر در 100 کیلومتر  . شتاب صفر تا صد 5.1 ثانیه



 




http://www.cardotcom.com/photos/cars01/2010-aston-martin-rapide/rapide-02.JPG

http://www.cardotcom.com/photos/cars01/2010-aston-martin-rapide/rapide-14.jpghttp://www.cardotcom.com/photos/cars01/2010-aston-martin-rapide/rapide-03.JPG



عکس های دیدنی از یک ویلا
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

عکس های دیدنی از ویلای مدل معروف و سیاه پوست

عکس های دیدنی از ویلای مدل معروف و سیاه پوست

عکس هایی از ویلای جدید نائومی کمبل مدل معروف سیاهپوست جاماییکایی در جزیره ای در ترکیه که از بالا به شکل چشم جهان بین که یکی از نماد های فراماسونری می باشد دیده میشود. …

عکس هایی از ویلای جدید نائومی کمبل مدل معروف سیاهپوست جاماییکایی در جزیره ای در ترکیه که از بالا به شکل چشم جهان بین که یکی از نماد های فراماسونری می باشد دیده میشود.

عکس های دیدنی از ویلای مدل معروف و سیاه پوست

 

عکس های دیدنی از ویلای مدل معروف و سیاه پوست

 

عکس های دیدنی از ویلای مدل معروف و سیاه پوست

 

عکس های دیدنی از ویلای مدل معروف و سیاه پوست

 

عکس های دیدنی از ویلای مدل معروف و سیاه پوست

 

عکس های دیدنی از ویلای مدل معروف و سیاه پوست


شهر ماشین در آلمان
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

این تصاویر متعلق به یک نمایشگاه ماشین است که در دو برج شیشه ای به ارتفاع 200 پا قرار گرفته است

به گزارش روزگار نو (rouzegareno.ir)، هر روز، 600 خودرو از این نمایشگاه خریداری می شود و همین باعث شده است که این مرکز به بزرگترین مرکز تحویل خودرو تبدیل شود.در هر برج، 400 نوع جدید فولکس واگن قرار گرفته است.

موضوع باورنکردنی، انتقال این خودروها توسط یک نوار نقالی از کارخانه ی اصلی(این کارخانه در کنار این برج های شیشه ای قرار گرفته است) در ولفسبورگ المان به این برج است.

یک تونل زیزمینی دو ساختمان را به یکدیگر متصل می کند و خودروها  بر روی ریلی قرار می گیرند و به محل مورد نظر رسیده و سپس پلاک بر رویشان قرار می گیرد.

این ساختمان 20 طبقه که منبع الهام سری جدید فیلم های ماموریت غیر ممکن برای یک پارکنیگ بزرگ بود، در یک شهربازی خودرو به نام "شهر ماشین" واقع شده است.

سال گذشته، 175 هزار و 893 خودرور تحویل مالکان جدید شد.

یک سخنگوی این نمایشگاه ماشین می گوید: در اختیار گرفتن ماشین جدیدی، رویداد خاصی است و ما کاری می کنیم که مشتریان احساس یک پادشاه را داشته باشند.

وی می افزاید: هر بار که ماشینی تحویل مشتری می شود، توصیه های حرفه ای از سوی مشاور به انها داده می شود.

جای تعجب ندارد که این نمایشگاه ماشین، یکی از جاذبه های اصلی برای دیدن این شهر ماشین است.

این شهربازی خودرو ، افرادی را که عاشق ماشین هستند را به خود جذب می کند.



آزرا 2012
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

معرفی آزرا ۲۰۱۲ ( گرنجور ۲۰۱۲) به همراه مشخصات فنی و عکس

مشخصات فنی آزرا ۲۰۱۲

حجم موتور : ۲۹۹۹ سی سی

تعداد سیلندر : ۶

حداکثر قدرت : ۲۵۰ اسب بخار در ۶۴۰۰ دور در دقیقه

حداکثر گشتاور : ۲۸۴ نیوتن متر در ۵۰۰۰ دور در دقیقه

نوع گیربکس : ۶ سرعته اتوماتیک شیفت ترونیک

طول : ۴۹۱۰ میلی متر

عرض : ۱۸۶۰ میلی متر

ارتفاع : ۱۴۷۰ میلی متر

ظرفیت باک : ۷۰ لیتر

نوع استاندارد آلایندگی : یورو ۴

نوع سیستم تعلیق جلو : مک فرسون

نوع سیستم تعلیق عقب : مولتی لینک

 

 امکانات آزرا ۲۰۱۲

- کیسه هوا

- ESP , ABS , EBD, ASD , VSM , BAS

- سیستم نویگیشن

- دوربین عقب

- مانیتور رنگی لمسی

- فرمان هیدرولیک با قابلیت تنظیم برقی در عمق و ارتفاع

- سیستم صوتی Infinity با هشت بلندگو و ورودی iPod و AUX و قابلیت کنترل از روی فرمان و چنجر 6 تایی و قابلیت پخش mp3

- سیستم تهویه هوای اتوماتیک دوگانه

- آینه های بغل با راهنما

- کروز کنترل

- شیشه های مجهز به سیستم کاهش نور آفتاب

- کامپیوتر سفری

- رینگ آلومینیومی ۱۸ اینچی

- صندلی راننده و سرنشین برقی

- حافظه برای تنظیمات صندلی راننده

- سیستم استارت استاپ

- سیستم ورود بدون کلید

- سقف پانوراما

- صندلی و تودوزی چرم ( درب و کنسول )

- سنسور پارک عقب

- فرمان و دسته دنده چوب و چرم

- آینه های جانبی برقی تاشو با گرمکن و راهنما و تغییر زاویه هنگام پارک

- روشنایی خودکار چراغهای جلو

- گرمکن صندلی های جلو

- چراغ زنون

- پرده عقب الکتریکی با جمع شوندگی خودکار هنگام پارک

- برف پاک کن حساس به باران

 

قیمت در بهمن ماه : 84 -94 میلیون (بستگی به امکانات و آپشن ها و وارداتی یا شرکتی بودن )



رده بندی کیفی خودرو های داخلی اذر
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->



باز آن یار بی وفا
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

باز آن یار بی وفا
باز آن یار با جفا
رفته بی من ای خدا
باز که شده درد آشنا
من تنها یا دل شدم
او با کی شد همنوا
او که با من میدمید
او که از من می شنید
حال رفته بی من چرا
راز دل شد برملا
من بی او خوابم نبرد
او با کی شد هم قبا
باز من دیوانه شدم
مست با بیگانه شدم
او در دلم جا خوش بکرد
من رسوا ترین رسوا
خوش بودم وقتی که بود
مست بودم با دلبران


رده بندی کیفی خودرو های داخلی
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

ارزیابی کیفی خودروها در آذر ماه بین 24 خودروی تولید داخل، نشان می دهد که صدر جدول همچنان در اختیار نیسان تیانا می باشد. در حالیکه رتبه های دوم و سوم بین مزدا 3 جدید و نیسان ماکسیمای پیر دست بدست شده اند.

در این رده بندی خودروها تحت ارزیابی در 9 معیار سیستم فنربندی، تعلیق و فرمان، سیستم موتور و انتقال قدرت، ترمز، تجهیزات الکتریکی، تزئینات داخلی و خارجی، صداهای غیرعادی بدنه، نفوذ آب و رنگ، مورد ارزیابی کیفی قرار گرفته و بر حسب میزان نمره منفی، در دو دسته “خیلی خوب” و “خوب” دسته بندی شده اند.

رتبه بندی خودروها توسط موسسه استاندارد ایران دچار تغییراتی بنیادین شده و چیزی به اسم خودرو با کیفیت متوسط و پایین در آن به چشم نمی خورد. همه خودروها رتبه خوب و یا خیلی خوب را بدست آورده اند. اگر استاندارد ایران به پراید رتبه خیلی خوب اعطا کرده چنین رتبه ای را به نیسان تیانا هم داده که متاسفانه باعث بی اعتباری بیش از پیش نتایج برای خریداران خودرو می گردد. بنظر می رسد که استاندارد ایران زیر فشار کارخانه ها مجبور شده به همه خودروها امتیاز بالا بدهد حتی اگر به بی اعتباری این موسسه و لوث شدن این بررسی ها بیانجامد.
نکته دوم در این بررسی ها تفاوت بین مرغوبیت و کیفیت است. ساز و کار مبتنی بر اعطای امتیاز بر اساس نمرات منفی ساده ترین شیوه برای امتیاز دهی است اما نشان دهنده ارزش کیفی واقعی یک محصول نیست و گاهی خودرویی با داشتن مرغوبیت پایینتر مواد مصرفی، از رقبای خود با مرغوبیت بالاتر امتیاز منفی کمتر و رتبه بالاتری دریافت می کند! البته این مسئله بیانگر این موضوع است که حتی مواد مرغوب نیز در مونتاژ نادرست و سهل انگارانه، ممکن است تبدیل به نمره های منفی شوند. اما در سوی مقابل مثلا یک قطعه پلاستیکی بسیار بی کیفیت نمره منفی نمی گیرد چون خریدار انتظاری از آن ندارد.

آخرین نکته قابل ذکر این است که استاندارد و کیفیت خودروها توسط مصرف کنندگان بخوبی لمس می شود و با دادن مدال کیفیت به آنها نمی توان خریداران را فریفت. از این پس ارزیابی های موسسه را بدون داوری منتشر می نماییم و قضاوت را بر عهده شما می گذاریم.



بازم در مورد عشق
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

عشق یک جوشش کور است و پیوندی از سر نابینایی. اما دوست داشتن پیوندی است خودآگاه و از روی بصیرت روشن و زلال.عشق بیشتر از غریزه آب می خورد و هر چه از غریزه سر می زند بی ارزش است و دوست داشتن از روح طلوع می کند و تا هر جا که یک روح ارتفاع دارد، دوست داشتن نیز همگام با آن اوج می گیرد.


 


عشق در غالب دلها ، در شکلها و در رنگها تقریبا مشابهی ، تجلی می شود و دارای صفات و حالات و مظاهر مشترکی است، اما دوست داشتن در هر روحی جلوه ای خاص خویش را دارد و از روح رنگ می گیرد و چون روحها ، برخلاف غریزه ها ، هر کدام رنگی از ارتفاع و بعدی و طعم و عطری دارند ویژه خویش، می توان گفت که به شماره هر روحی، دوست داشتنی است


 


عشق با شناسنامه بی ارتباط نیست و گذر فصلها و عبور سالها برآن اثر می گذارد، اما دوست داشتن در ورای سن و زمان و خراج زندگی میکند و بر آشیانه بلندش ،روز  روزگار را دستی نیست... دوست داشتن چنان در روح غرق است و گیج و جذب زیباییهای روح که زیباییهای محسوس را به گونه ای دیگر می بیند.عشق طوفانی و متلاطم و بوقلمون صفت است. اما دوست داشتن آرام و استوار و پروقار است و سرشار از نجابت.


 


عشق با دوری و نزدیکی در نوسان است.اگر دوری به طول انجامد ضعیف می شود، اگر تمام دوام یابد به ابتذال می کشد و تنها با بیم و امید و تزلزل و اضطراب و " دیدار و پرهیز" زنده و نیرومند می ماند. اما دوست داشتن با این حالات ناآشناست.



دوست دارم
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا نریمان به نام دوست دارمی

پخش اختصاصی از فازمیده

پیشنهاد می کنیم این آهنگ را به هیچ عنوان از دست ندید!

Nariman - Dooset Daram

منتـــظر نـــظرات شما درباره ایـــن آهنگ هستیم

 

 
 

دانلود از لينک مستقيم

Rigth Click - Save Target AS

Nariman - Dooset Daram

---------------------------------------------------------

دانلود از لينک غير مـستقيم

Left Click - Mirror Link

-------



kami
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

سلام دوستانی که وارد وبلاگ من میشوید یک  سوال داشتم آیا کسی این وبلاگ را معرفی کرده یا اگر کسی معرفی نکرده بگویید چه گونه از این جا سر در اورده اید؟؟؟ اگر کسی معرفی کرده اسم آن را بگویید. جواب در نظرات به صورت خصوصی